Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

Zielona szkoła w Sarbinowie

13 czerwca 2017 r. szkolny Klub Podróżnika powrócił z dwutygodniowej zielonej szkoły w Sarbinowie. Tym razem do podróży na Pomorze zaprosił również młodszych uczniów naszej szkoły. Daleką drogę pokonaliśmy pociągiem i autokarem, a nasze liczne i ciężkie bagaże przewiózł Pan Antoniewicz. Był to długi wyjazd, wypełniony licznymi atrakcjami. W Sarbinowie mieszkaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnym Jagoda, który zaoferował nam codzienną hipoterapię, gimnastykę i rehabilitację. Czas wypełniały nam także zajęcia edukacyjne i sportowe. Choć pogoda była kapryśna korzystaliśmy z uroków nadmorskiej plaży. Dzięki uprzejmości ośrodka wybraliśmy się na kilka wycieczek. Dotarliśmy do Kołobrzegu, gdzie wypłynęliśmy w morze na statku Monika, w Mielnie podziwialiśmy promenadę a w Gąskach zdobyliśmy latarnię morską. Poznaliśmy także port rybacki w Chłopach i korzystaliśmy z atrakcji Dzikiego Zachodu w Zieleniewie. Dodatkowo czas umilały nam wieczorki taneczne, koncert piosenki ukraińskiej i cyrk Heca. Wypiekliśmy też chleb w Skansenie Chleba i jeździliśmy na gokardach. Codziennnie wieczorem omawialiśmy wspólnie miniony dzień. W pamięci zostało nam wiele wspomnień i wrażeń. Grupa podróżników liczyła 18 osób i czterech opiekunów, wszyscy z radością powrócili po dwóch tygodniach do swoich domów.

E. Jaśkowiak, K. Modrzejewska, A. Jurek, M. Sławińska

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora