Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

ZIELONA SZKOŁA JASTRZĘBIA GÓRA

Z piosenką na ustach: „Lato, lato” - w dniach 6- 10 czerwca 2022 r.  zrealizowaliśmy zieloną szkołę w Jastrzębiej Górze. Atrakcji było co niemiara. Przypomnieliśmy sobie przede wszystkim zasady BHP oraz poruszania się po drogach i ulicach.  Codzienny trening doskonalenia umiejętności samoobsługowych, rozwijanie motoryki, TUS, rozruch poranny, ćwiczenia muzyczno – rytmiczne i wokalne. Bogato wyposażony plac zabaw na terenie ośrodka dostarczał nam mnóstwo zabawy i radości. Dalekie i bliskie wycieczki piesze i kąpiele słoneczne oraz plażowanie i zbieranie muszelek, kamyków, budowanie zamków w piasku i „morsowanie”. Zwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych, wdrapywaliśmy się na Latarnię Rozewie 1 i Rozewie 2. Poznaliśmy kierunki świata i  odnaleźliśmy Przylądek Rozewie oraz Gwiazdę Północy. Na Promenadzie Światowida odbywał się Festiwal Rzeźby w drewnie – na naszych oczach zwykłe kawałki przeradzały się w magiczne stworzenia i postacie. Odbyło się wiele gier terenowych, questowych i podchodów.  Niektórzy z nas po raz pierwszy mogli obserwować morze oraz cudowny zachód słońca. Mieliśmy możliwość obserwowania mrówek w ich środowisku naturalnym, wiemy już, co to Lisi Jar. Szlifowaliśmy umiejętności taneczne na dyskotekach, piekliśmy kiełbaski przy ognisku, integrowaliśmy się i współdziałaliśmy w grupie.Wszystkie wrażenia były omawiane na Wieczornych Kręgach. Nie możemy się doczekać, kiedy wrócimy nad nasze piękne polskie morze.

Ekipa 105: K. Wieczorowska, A. Mróz, J. Szymańska

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora