Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

Zielona Szkoła w Sarbinowie

W dniach od 1 do 8  maja 2015 roku  grupa14 uczniów wybrała się z nauczycielami nad morze na Zieloną Szkołę w Sarbinowie. Daleką drogę pokonaliśmy pociągiem i busem, a dzięki życzliwości Państwa Antoniewiczów nasze bagaże dotarły do ośrodka przed nami specjalnym transportem. W Sarbinowie tradycyjnie zamieszkaliśmy w ośrodku "Jagoda", który oprócz swojej gościnności jak co roku zapewniał nam pyszne posiłki. Podczas tego tygodnia nad morzem czas upływał nam na codziennej hipoterapii, gimnastyce korekcyjnej, spacerach oraz zajęciach przygotowanych przez nauczycieli. Znaleźliśmy tam też czas na budowanie zamków na plaży i zwiedzanie okolicy. Autokarem wybraliśmy się na wycieczkę do Kołobrzegu, a  stamtąd popłynęliśmy w rejs po Morzu Bałtyckim. Odwiedziliśmy także miejscowość Chłopy, gdzie przyglądaliśmy się pracy rybaków i rozpoznawaliśmy ryby, które właśnie złowili. Wieczorami po podsumowaniu dnia niecierpliwie czekaliśmy na wieczorki taneczne i konkursy karaoke. Na naszym wyjeździe wszystkim bardzo się podobało a najbardziej zadowolone były dzieci, które po raz pierwszy wyjechały na Zieloną Szkołę. Na pewno tam wrócimy za rok.

E. Jaśkowiak, K. Modrzejewska, A, Nieścierowicz

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora