Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

Klub Podróżnika w Zakopanem

W podróż wyruszyliśmy pociągiem Pendolino, który dowiózł nas do Krakowa, gdzie zwiedziliśmy piękną Starówkę oraz Wawel. Bardzo podobało nam się w Sukiennicach, kościele Mariackim i na dziedzińcu Zamku Królewskiego. Zajrzeliśmy również do smoka. Kolejnego dnia busem pojechaliśmy do Zakopanego, w którym jeszcze nigdy nie byliśmy na wycieczce. Tego dnia wjechaliśmy górską kolejką na Gubałówkę, gdzie podziwialiśmy panoramę Tatr. Następnie udaliśmy się na słynne Krupówki i do kościoła na Pęksowym Brzyzku. Pełni wrażeń wróciliśmy do schroniska. Trzeciego dnia udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej, jednej z najpiękniejszych w Tatrach. Tam pod opieką przewodnika górskiego doszliśmy do schroniska Ornak, gdzie zregenerowaliśmy siły by wrócić górskim szlakiem do Kir. Dla wielu podróżników był to pierwszy tak długi szlak w życiu. Wszyscy podziwialiśmy piekno gór i mimo niesprzyjającej pogody byliśmy pod wrażeniem oglądanych widoków. Nasza wycieczka zakończyła się czwartego dnia długą drogą powrotną do Poznania. Chętnie zobaczylibyśmy więcej, może jeszcze kiedyś tam dotrzemy.

E. Jaśkowiak K. Modrzejewska

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora