Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

Klub Podróżnika w Legolandzie!!

W dniach 9. września Klub Podróżnika wybrał się na wycieczkę do Danii. Wyjazd ten trwał 6 dni, a daleką drogę pokonaliśmy autobusem. Spełniliśmy nasze marzenie i spędziliśmy cały dzień w Legolandzie. Wyprawa ta była możliwa dzięki otrzymanemu dofinansowaniu od firmy Aquanet w ramach realizacji projektu „Międzypokoleniowa więź razem znaczy raźniej”. Oprócz fanatstycznej zabawy w parku rozrywki zbudowanego z klocków Lego, odwiedziliśmy dom Hansa C. Andersena w Odense, najsłynniejszego twórcy baśni dla dzieci oraz zwiedziliśmy posiadłość z Zamkiem Egeskov i miasteczko portowe Bogense. Mieszkaliśmy w domku z basenem i licznymi atrakcjami dla dzieci i młodzieży. Zarówno starsi jak i młodsi znaleźli tu swoje miejsce. Wspaniały Legoland zachwycił nas najbardziej. Nazwa klocków Leg - godt oznacza „baw się dobrze” i przyciąga co roku ponad milion wielbicieli klocków. W tym roku i my dołączyliśmy do tego grona. Podziwialiśmy Miniland, gdzie można zobaczyć zbudowane z kolcków Lego poruszające się lotniska, dworce, zwierzęta, małe miasteczka oraz budowle z całego świata. Strefa kolejek zapewniła nam najwięcej wrażeń i emocji, kraina zamków, świat piratów dostarczył wszystkim wspaniałej zabawy. Odwiedziliśmy też kino 4D, strefę Ninjago i podwodny świat. W muzeum pisarza Andersena zobaczyliśmy jak dawniej mieszkało się w Danii i całą ścianę baśni przetłumaczonych na 120 języków z całego świata. Zamek Egeskov odkrył przed nami wspaniałe zbiory starych samochodów, motocykli, maszyn latających, powozów. Bawiliśmy się na dawnym placu zabaw i labiryncie zrobionym z żywopłotu. Nie sposób opisać czego doświadczyliśmy w Danii. To był jeden z najradośniejszych wyjazdów, pełen niespodziewanych atrakcji i wrażeń. Bardzo serdecznie dziękujemy Firmie Aquanet za urzeczywistnienie naszych marzeń!!!

E. Jaśkowiak, K. Modrzejewska

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora